2019/12/18

KO VAM VODI KNJIGE?
Možda najvažnije pitanje koje možete postaviti sebi kada pokrećete biznis ili lansirate proizvod je koja je vaša ciljna grupa. Kako im se obraćate i na koji način će vaš proizvod/usluga rešavati probleme potencijalnim klijentima kojima se obraćate. Postavite sebi pitanje na koji način želim da se pozicioniram i po čemu ću biti prepoznatljiv? 
Ovog vikenda sam sa par drugarica bila da snimim spot za dukseve koje je moja drugarica Tijana Balind lično dizajnirala. Rešila je devojka da pokuša i da svoju strast za šivenjem i crtanjem pretoči u jednu lepu priču pod nazivom NiKa Illusion. Skupilo se društvo, snimile smo spot sa divnim Zoranom Mandićem. Fantastično smo se provele i zaokružile smo ceo događaj smehom i dobrim provodom.

Ja sam postavila na instagram jednu sliku sa snimanja i tagovala sam hotel gde je sve nastalo. Par sati kasnije stiže mi poruka na Viber
- Irena, molim Vas pošaljite mi Vaš broj tekućeg računa, taj i taj iz tog i tog kluba.
Hm...Znam da ne vodim računovodstvo tom klubu
- Pretpostavljam da je po sredi neka greška. Kakvi troškovi?
- Možda je greška, da li ste Vi naš knjigovođa?
- Ne, nažalost nisam, ali ako ste otvoreni za saradnju - broj imate, prve konsultacije su besplatne.
Na kraju se ispostavilo da je taj klub u sklopu tagovanog hotela, pa su pomislili da ih ja vodim.

Mene je ovo navelo na razmišljanje...
Koliko zaista imate koristi od knjigovođe, ako ne znate ko je? Kakva je njihova usluga? Koju dodatnu vrednost dobijate sa time što vam neko vodi knjige? Da ne zalazim dublje u tematiku sa pitanjima... Tipa - koliko Vam knjigovođe zaista pomažu u poslovanju? Nemojte me pogrešno razumeti. Računovodstvo je obiman i odgovoran posao. Dobar računovođa je investicija, ne trošak. To su ljudi koji konstantno ulažu u svoje znanje, prate zakone, propise, koji vas mogu na vreme usmeriti i upozoriti da li nešto radite dobro ili loše. Ali ako to ne radi, na koji način određujete njegovu kompetentnost? Šta ga izdvaja od konkurencije?

Čime god da se bavite, trudite se da iskoračite u svom poslu. U moru konkurencije, borite se kvalitetom, znanjem i nemojte zaboraviti da napravite taj dodatan korak. Ono nešto po čemu će vas ljudi zapamatiti i zbog čaga će vas preporučiti. Pa čak i ako vam se čini da stvari idu previše sporo, zapamtite - dan kada stavljate seme u zemlju, nije dan kada ćete jesti plodove. Negujte svoj biznis, uložite ljubav, znanje i nađite knjigovođu koji će u vaš posao uložiti nešto više od računa za isplatu na kraju meseca.   

A spot je na kraju ispao ovako... Knjigovođe u ulozi modela, nije loše za prvi put ;)


Dizajn    Nika Illusion
Muzika  Love Revolution


Diplomirani ekonomista, ovlašćeni računovođa, osnivač bloga Ženske priče, zaljubljenik u jogu i savremenu psihologiju.

0 коментара:

Постави коментар

KONTAKT

POŠALJITE NAM Email

KONTAKT

POSETITE NAS

ZAKAŽITE SVOJE BESPLATNE KONSULTACIJE JOŠ DANAS!

TELEFON:

Pozovite nas na 062/813-52-08